Fredag

Apt - arbetsplatsträff på jobbet på förmiddagen. Kolla av hur sommaren blev. Vad händer i höst.

Sen drog vi till Borås allihopa gör att avtacka Lollos som går I pension .

Märks att vi har möte hela dagen. Inte en svart tröja så långt ögat når!
Härlig bild tagen av Lollos son Daniel som var hemma i Sverige på semester. Han bor i Seattle annars m sin familj.

SaraT Åsa och jag, bilden tagen av Inger. Vi åt god mat. Pratade. Delade minnen med Lollo. Några kollegor hade spelar in hälsningar som Anita och Emma hade satt ihop. Så roligt att se. Vilka talanger en del kollegor har.

Väl hemma - från Kallebäcksmotet till garaget på tc tog det drygt 40 minuter! Puh!
Köpte jag kräftor. Mötte upp Antonio på bussen och hem for vi.
Fixade oss i ordning. Felicia bakom ratten med destination Norrmannebo.
Kräftskiva hos Palle/Patrik i skogen.

Här är han tillsammans med sin Ralph.

Så himla gott m kräftor. Vin. Snaps. Vänner. Prat. Skratt.

Härlig kväll.

Idag vaknade jag tidigt. Zigge och jag gick med Cornelia till vagnen. Frukost m Antonio. Nu Soffhäng. Snart blir det in i duschen för att piffa Mig lite. Jag ska på vigsel. Ellinor och Tony gifter sig idag.
Kärlek.
Minnesstund för Faustino är det sen kl 17.
Livet innehåller mycket.

Ha en fin lördag.

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så här färgglada har vi nog aldrig varit! :) Kram Sara

Svar: Nä kan inte minnas nåt annat tillfälle med så mycket färg.
Elisabeth T

2016-08-28 @ 21:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback