Startar upp lördagen

På bästa sätt!
Kaffe.
Gp.


Gungstolen i bakgrunden fick svärmor av svärfar när Antonio föddes.
Att amma i.
Originalklädsel.


Hmm varför ligger det en spikmatta i hörnet?
Blommorna ser lite ledsna ut.
Och fotoalbumen lyser härligt 90-talsblå.

Felicia är på väg till jobb i Kållered.
Funky Kids.
Hon är danslärare.

Kevin sover efter en natt m gänget.
Det gör också Cornelia.
Detta trots att hon somnade i soffan igår.

Antonio är på killhelg.
Orust.
De ska fiska, laga mat & hänga.

Jag ska köra till en vän och serva med lite bilkörning till affären.
Jag hoppas få en pratstund över en kopp.

Vad som händer senare idag har jag inga planer för.
Laga mat.
Äta.
Umgås med våra fina ungdomar.

Film kanske?
Har du nåt tips till mig?

Ha en fin lördag.

Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback