Måndag

Sitter på vagnen mot jobbet, tolkcentralen .
Mörkt ute. Regnar.
Cornelia blir hemma idag. Lilla fjun är riktigt dålig . Hon brukar inte klaga att saker gör men det gör hon nu.
De andra ska upp. Jobb å skola väntar. Felicia har fått sitt vikariat förlängt tom v 28!
Så kul. Hon är duktig.

När jag handlade blommor härom veckan fick jag en present.
Han sa att jag handlar där så ofta att den kunde jag få.
Jag gick ut med blommorna och den , kniven, i högsta hugg.
Min kollega påpekade försynt att det kanske inte är så smart att gå på Kungsgatan med en kniv i handen även om det är en blomkniven. 
Jag gick in butiken och fick den inslagen.


Tack Bunches!

Börjat på en ny bok idag.



Ha en fin måndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback