Fredag

och jag är lite trött.
Jag var ute på galej igår.
Nk hade mingelkväll för sina nyckelkunder. Det är inte jag men väl Nelita och hon hade bjudit med mig.
Det var grejer det.
BMW visade sin nya bil . I8. Cool.
Det var champagne, tre glas vardera fick man.
Stephen Simmonds spelade musik. ÅÅåå som vi ville dansa. Han spelade i våra öron sjuuuukt bra musik.
Det fanns goda marshmallows lite här och där. Skålar med chips.
Smakprover på fantastiska chokladpraliner. Olivoljor. Mm.
Ellinor fick köpt sina drömmars väska och denna kväll var det generösa rabatter vilket gjorde att hon sparade en hel del.
En mysig kväll.
Idag är det mötesdag på tolkcentralen. Jag är sekreterare, det är en bra uppgift. Det håller mig vaken....
Idag tänkte vi köra en AW. InContro tror jag att det blir.
Jag tar nog bara ett glas ikväll sen hägrar soffan. På vägen ska jag slinka in på Nk och köpa mig lite choklad....

Kram på Dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback