Bokmässan

Jag mötte Camilla på Korsvägen halv nio i morse.
Det var kö för att komma in.



Vi njöt av solens strålar. När vi kom in kunde vi snabbt gå in på mässan då vi hade biljetter.
Tjoho!

Vi strosade runt. Lyssnade lite här och där på författare som samtalade om sina böcker.

Jag var där för att köpa Delicious av Roy Fares.
Han bakade och vi fick smaka.



Karamelliserade äpplen m färskostmousse och crumble.
To die for gott.



Tomas Tengby förde ett härligt och varmt samtal med Roy.
Inspirerande. Roligt.



Fick min bok signerad.



Nu ska jag baka!

Här är de övriga böckerna jag köpte.




Ha en fortsatt fin söndag.

Kram !

Kommentarer
Postat av: malin

bokmässan... den missade jag i år - hade så gärna velat se/träffa Tatiana de Rosnay som faktiskt var där :) ser att du hittat mycket bra - var det en trevlig mässa?? kram

Svar: Men åh, var hon där ?!Det missade jag, inte för att jag hade lusläst programmet före.
Ja, jag är nöjd med mina bokinköp.
Du, du gjorde ju stordåd i Stockholm!

Kram
Elisabeth T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback