Reningsborg

Sanslöst mycket folk! 


Kö för att komma in! En kvart före. Kön ringlade sig runt hörnet.
Fint uppställt där inne. Ordning och reda.
Mötte Ulf och Eva, Marias föräldrar.

Familjen Anlow var där. Gullan. Eva & Elsa.
Johan kom.
Vi strosade runt.
Vände och vred på saker.

Fikade.
Hade skoj.

Nu hemma. Sitter i gungstolen. Spelar wordfeud.

Kan vara en av mina bättre starter på ett spel.

Veckan gick i ett huj.

Igår hade vi verksamhetsdag. Förmiddagen var trist. Knastertorr.

Eftermiddagen var sjukt rolig. Jan Bylund!! 

Jag är darrhänt så därav kvaliten på bilden. Inte helt lätt att tolka honom. Linda F och Katarina fick bekänna färg.

Avslutade arbetsdagen med ett glas rosevin.
Cornelia mötte upp mig. Vi strosade i stan. Handlade blommor till Lotta dit vi skulle på middag.
Fantastiskt god pasta m kyckling i saffransbuljong.
Mums.
Vin.
Prat.
Härlig kväll.

Hem i hyfsad tid.  

Lördagsfrukost. Kaffe.  Gp-läsning.


Finporslin. I like.

Nu ska jag rasta dammsugaren.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback