Ha en fin fredag!

Jag föll för trenden....en huvudkruka med en plättar-i-luften i som hår. 

Tänk vad jag / vi påverkas av det man ser. Tror att man kommit på något själv men icke...oftast har jag sett/ läst något och det har fastnat hos mig.
Tanken gror och plötsligt tror jag att jag har kommit på det själv. Typ.

Elefantörablomma.
Palettblad.
Oxalis.
Snart är det nog trendigt med Dr Westerlundsblomma.
Kom ihåg var ni läste det .

Dett gäller inte bara blommor utan andra saker också.


Oj nu lyckades jag fortsätta med texten under bilden. Synd att jag inte vet hur jag gjorde...

Nu ska jag gå till bussen. Idag har HST- blocket konferens.
Idag kör jag mönstrad top. Hotelhäng idag.

Ha en fin fredag.


Kommentarer
Postat av: malin

Härligt - då kan jag trendspana här hos dig - jag har typ aldrig koll 😜 men man vill ju gärna hänga med liksom - trevlig helg vännen!

Svar: Det nya brödet som kommer är Ankarstock! Googla på det! Trendigt.
Elisabeth T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback