Söndag

och idag kommer Antonio hem!
Jag ska hämta honom, hans bror , farfar och Joana ikväll. De landar vi halv tio.
Jag längtar efter min man.

Det har varit en intensiv helg. Vi har gjort massor av spännande saker.
Idag, i arla morgonstund ska vi till Botaniska. Jag, Cornelia och Julia ska gå på fotokurs tillsammans med Henrik och Ronny.
Det har varit bokat i en månad och jag är förväntansfull.
Nu ska jag lämna den gröna rutan. Gå utanför min comfortzone. Inte ens springgubben e ok.
Jo, men med rätt vitbalans, rätt skärpedjup, bländare och allt annat som vi ska få lära oss .
Det ska bli skoj.
Jag laddar batterierna till kameran. Vi har tömt minneskorten.
C har lagat mat och vi ska gå upp vid sju-tiden för att hinna med.

Jag ska så klart berätta för er om dagen idag men det blir nog imorgon.

Ha en fin söndag, det ska vi ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback