Morgon!

Mmmm DonPedro spelar på spisen, snart är mitt kaffe klart.
A är iväg med våra trasiga mopeder för att lämna in dem och samtidigt få min gamla fina Huskvarna lagad. Jag hoppas att det går.
OM/När den är lagad ska jag leta fram en detalj på den som är i originalfärg, låta bryta till den färgen och sen ska jag fixa tillbaks den till sin ursprungliga färg.
Den var gräddvit/med lite dragning åt gul.
Min moped som jag fick köpa sommaren när jag var 14½!
500 :- kostade den.
Jag kan berätta den storyn sen. En annan dag.

Idag lyser solen och jag ska nog bara sitta ner på rumpan idag. Köra ett par maskiner tvätt.
Mysa mig. Ladda batterierna med solsken.
Igår kväll laddade A och jag batterierna hos grannarna. Marie och Nicke bjöd på grill.
Såå gott.
Prat.
Allvar och skratt i en skön blandning.
Grillat e gott. Vin e gott.
Mmm tack för en fin kväll.
Nu är kaffet klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback