Nyklippt

Känns ovant att vara blond igen.Tar nog lite tid.

Kommentarer
Postat av: El´ena

SNYGGING!!! Allt klär en skönhet. Har nu läst ikapp din blogg efter att ha kommit hem från en vecka på Grand Canaria. Katterna är på pensionat och mår bra. Har du piggnat på dig? Du skrev att du var trött.... det är jag också men det beror på resan. I morgon ska vi träffa barn och barnbarn, längtar efter allihop. KRAM!!!

Svar: TACK!Det känns ovanligt att vara ljus igen, färgen e lite hmmm...den känns lite gul ibland. Jag får fundera ett par dagar till. Annars får frisören fixa till det.
GranCanaria låter skönt. Hoppas ni hade varmt o gott.
Trött, jo det är jag men jag försöker att ge mig ro. Och träning. Och promenader och saker som gör mig glad.
Kram
Elisabeth T

2014-03-30 @ 14:47:50
Postat av: Anonym

Superfint / kusin Maria

Svar: TACK , jag är dock lite osäker på färgen som ibland känns lite gul...som halm.
Elisabeth T

2014-03-30 @ 21:42:35
Postat av: malin

Supersnyggt!!! 😍

Svar: Kul att höra.Jag har inte varit så här ljus sen jag väntade Kevin vilket är läääääänge sen.
Elisabeth T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback