God morgon!

Snart ska jag bege mig mot dagens första uppdrag. Jag ska skrivtolka vilket jag tycker är kul. Det är nytt och jag måste hela tiden vara på topp.
Det är kul att vara rookie, känna mig ny, lite osäker, det gör att jag taggar till mig.
Idag har jag den nya toppen på mig från plainvanilla. I like.
På fredag ska jag äntligen klippa mig. Tror det blir lite färg också.
Det är lustigt detta med mitt hår. När jag var gravid med Kevin så mörknade håret och var det fram till ifjol höstas typ ...då långsamt men säkert blev det ljusare igen med inslag av grått.
Kanske inte så snyggt men ljust.
Nu ska Nur fixa till det.
Cornelia ska möta upp mig och vi ska ta en mysig fredagssväng på stan.
Helgen e tom. Skönt. Det kan jag behöva efter två kalashelger.
Jag ska OM vädret tillåter putsa fönster. Det behövs kan jag säga.

Nu är det dag för det sista innan jag ska gå till bussen.
Ha en fin dag.

Kommentarer
Postat av: malin

Låter som en perfekt fredag - och härligt med spännande jobb ❤ kram på dig

Svar: Mitt jobb är spännande, utamanande och lärorikt. Klart att det finns dagar som är aptrista men de är få i förhållande till de roliga , innehållsrika .
Elisabeth T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback