Skrockfull

ja, till viss del är jag det. 
Jag spottar tre gånger om en svart katt går över gatan.
Jag ställer inga skor på bordet.
Jag...
ja, ni hör hur jag är.
Det är inte så konstigt heller.
Jag är uppväxt i en familj där det alltid spåddes.
Kort
och kaffesump
var de mest vanliga metoderna för att spå sig.
Och idag är det fredagen den 13:e!
Hur ska detta gå?
 
Jag ringde ett samtal nu på morgonen, lite svettig hann jag bli men det löste sig.
Får ytterligare en punkt att fixa i eftermiddag.
Tur att jag har många timmar på mig...till Festen.

Nu ska jag fixa lite frukost och sen kör vi.
Enligt mitt lilla körschema.
Mildred kommer efter lunch för att ge mig lite sällskap och ett handtag.
Hon kommer att vara en av få imorgon som firar Antonio igen.
Hon var hos oss på BoaVista.
Dansade och kalasade sig natten lång i Fundos De Figueiras.
Imorgon kör vi en repris.
Det ser jag fram emot.
 
Ha en fin fredag.
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback