Mmmmåndag!

Egentligen började jag inte förrän kl 11 men Kevin hade en tid på handmottagningen på Mölndal och sen vidare till odontologen.
På vägen till Mölndal lämnade vi ett paket på bussgods samt en A som var lite sen till jobbet.
Idag när det var måndag och man måste gå upp då hade vi kunnat sova läääänge men se det går inte.
Arbetsterapeuten tyckte att Kevins finger såg bra ut. Han fick ett nytt icke-illadoftande- stödförband på . Han får göra allt utom det som gör ont.
Vidare till odontologen. Jag släppte av honom där för jag skulle vidare till ett möte. Inte mitt möte men jag var med som ett stöd, en god vän.
Innan jag körde till jobbet fick jag svänga förbi hemma för jag upptäckte att jag hade en fin fläck på min tröja....parkerade bilen på Kungsgatan och gick sen till A´s jobb för att lämna nycklarna.
Köpte med mig lunchen.
Nu ska jag strax äta den för att sedan gå till dagens första uppdrag.
Kram på Dig!

Kommentarer
Postat av: El´ena

Jag blir trött bara av att läsa hur du flänger omkring! Kul allt du skrev om de olika festerna ni haft och uppvaktningen för Anna var kanonkul! Ha´ de gött! Kram

2014-06-23 @ 13:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback