Helgen kom

och gick!I lördags var jag / vi barnvakt åt Matilda å Emelie medans föräldrarna flyttade. Söta prinsessor men det är tröttande att barnvakta.När de var hämtade drog A och jag till stan.Tranquillo.Brasilien - Chile. Såg inte mycket av matchen men det var en härlig kväll i goa vänners lag. Drack gott. Åt gott.A hade en plan på att dra till Docs men den somnade bort...C hade varit på Wartagården m laget. Ätit. Umgåtts och kollat matchen. Vi såg kvällens andra match hemma i soffan. ..skönt.Söndag. Bakade lite daimkakor. Palle kom å fika.Satt sen kvar ute på altanen å läste.Ditte kom förbi.Mer kaffe.Vi sprang 5 km igår. Jag på väg till Ditte. Glad.Nysprungen tog jag Zigge på promenad. Välförtjänt dusch.Mer fotboll.La mig när straffläggningen började. Gillar inte det. Det är ett rent lotteri.Någon blir hjälte. Andra blir syndabockar.Svårt att stiga upp idag....trött.Idag på väg till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Doris

A men de är så söta :))))

Svar: Ja, visst är jag ;O)
Det är sant, det är de.
Elisabeth T

2014-06-30 @ 14:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback