SEMESTER!!

Startade den med en god lunch på Trattoria Fontana! med Sara och Marie. Maten smakade. Vinet var gott och servicen magnefico!Bytte ett par saker på vägen hem. Vid min hållplats växer rallarrosor.Ska nog göra mer saft.Väl hemma hängde jag in skylten. Där får den vara tills i augusti. Där hänger den fint.Cornelia och jag är ensamma hemma ikväll. A är på aw m jobbet å sen blir det mer fotbollstittande på Tranquillo.K är på fotbollscup i Åhus och F är med kompisarna.Vi åt ute på altanen.Cornelia hade gjort allt så fint.Lyx att sätta sig vid dukat bord.Hon har sinne för detaljer. Det vackra.Nu tar jag fredag! Lägger mig i soffan. Njuter.Kollar fotboll.

Kommentarer
Postat av: Life of Johanna

Låter som en härlig fredag :)

Postat av: Life of Johanna

Låter som en härlig fredag :)

2014-07-04 @ 18:31:28
URL: http://lifeofjohanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback