Helgen

Helgen kom å helgen gick.



Lördag åkte jag tidigt till en frukostföreläsning. 
Så bra.
En sådan start på alla dagar önskar jag mig.
Mia Börjessom var så klok. Glad. Allvarsam.Ärlig 
♥ Jag är unik, Speciell och värdefull ♥

Sen vidare till tolkcentralen för en hel dags jobb.
Vi var fyra som åkte tillsammans mot uppdraget.  
Väl hemma en hel gäng timmar senare blev jag hämtad av Antonio och Cornelia.
Snabbt hem för att byta kläder.
Sen var det 60-års kalas!


Söndag for jag och C till julmarknad. Så mysigt. Och jag fyndade. Kuddfodral.

Nöjda åkte vi därifrån till stan.

Julshopping. Klappar. Flera massa många inhandlades.
Hem.
Middag blev hämtad från den lokala thairestaurangen.

Manglade lite. Det är så mysigt. Rogivande.



Idag var det en ny dag. Ny vecka.
Min almanacka för nästa år kom idag. Gillar den.



Vi hann fira andra advent också igår. Skinkmacka.


Finaste skinkfatet togs fram. Mmm gott!

Kommentarer
Postat av: malin

åh - skinkmacka... :) mums! låter som en fin helg -kram på dig Elisabeth

Svar: kram tillbaks!
Elisabeth T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback