Lördagsmorgon

å huset är tyst, det är bara jag som är uppe.
Jag vaknade av mig själv. Kände inte för att ligga kvar i sängen.
Ville ha en kopp te.
PUKKAS Vanilla Chai. Tack för den smakpåsen Jenny.
Kokar lite ägg. Ska göra frukost.
I kökssoffan sover Cornelia, då hennes rum är i totalt kaos. Garderobskaos.
Kökssoffan köpte A och jag i Hjuken för en herrans massa år sen. Den är bara skurad och inställd i köket, Vi älskar den.
Min mamma sov i den när hon var barnvakt.
Nu hör jag att äggen kokar, bästa att ta tag i frukosten på riktigt.
Ha en fin lördag.
Vi har garderobsfix, middagsplanering, kalas , fotbollsmatch, middag med härliga vänner och en kul Soulhousefest på schemat idag.
Imorgon är en annan dag...Mamma & barnscrap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback