Mmm

här sitter jag i nattlinnet och dricker kaffe.
Jag samlar kraft inför dagens uppdrag.
Det kommer att bli tufft.
Jag kommer att få bekänna färg men jag är en seg en så det ska nog gå bra.
 
Ikväll ska jag avsluta projektet och sen ska ni få se och tycka till om resultatet.
 
Läser just nu en bra bok.
Jag har inget läst av henne tidigare men jag gillar den här.
Jag har försökt att inte påverkas av att den finns filmatiserad.
Jag är INTE förtjust i svenska deckare.
Tycker det låter fånigt när de ropar:
-Stanna, det är polisen, annars skjuter jag!
 
Det låter inte bra i mina öron.
 
När skönheten kom till Bro (pocket)
 
 
Detta är boken jag läser.
 
Ha nu en fin dag.
 
Kram
 
Grattis till LundbyWarta som vann över Alafors igår med 1-3!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Tack :) kul att du kom och kolla.
hahah, tycker inte heller om svenska deckar filmer.
-Stanna, annars skjuter jag. Den menningen låte ju så töntig!!

Hahaha

2013-09-04 @ 16:37:38
Postat av: Cornelia

Tack :) kul att du kom och kolla.
hahah, tycker inte heller om svenska deckar filmer.
-Stanna, annars skjuter jag. Den meningen låter ju så töntig!!

Hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback