En solskenshistoria!

För ett tag sedan läste jag på www.monasuniversum.se om en utförsäljning hos PlainVanilla!
 
Jag såg fina kläder på bilderna som Mona hade på sin blogg.
Jag blev småkär i två plagg.
Mailade till företaget för att jag vill ha lite guidence i vilken storlek som skulle passa.
Jag fick fin service av Johanna.
Vi mailade lite fram och tillbaka och med detta trodde jag saken var klar...
 
Jag väntade.
Väntade och väntade lite till.
Mailade och frågade om mitt paket var på g.
Tänkte att de hade mycket att göra med sin flytt och sin helt tokiga utförsäljning.
Jag fick ett fint mail med en fråga om hur jag hade beställt mina saker för att de kunde inte hitta mig i sitt kundregister.
NU.
Nu fattar jag att jag har gjort lite fel.
Tokigt.
Jag min dumma flarne trodde att jag hade beställt genom att ha mailkontakt med Johanna!
Jag skulle så klart ha gått in i deras webb-shop och lagt min beställning där.
Det hade varit det riktiga.
 
De lovade att göra sitt bästa men kunde inte lova att det jag ville ha fanns kvar.
Helt förståeligt.
 
Det går en tid.
Jag mailar igen.
Hör inget..
 
Får ett sms om att jag har ett paket att hämta från PlainVanilla.
Tjoho!
 
Åker till torget .
Hämtar ut det.
Skyndar mig hem.
Båda mina klänningar/toppar finns i paketet!!
Lycka.
De passar och jag känner mig så nöjd.
 
Mailar och tackar för den fina servicen.
I paketet låg nämligen en extra liten gåva.
En underklänning att ha till det jag hade beställt.
Jag fick den för att jag hade fått vänta MEN det var ju mitt fel.
 
Jag tackade fint men hade en liiiiten fråga till och det var hur jag skulle betala detta.
Det fanns ingen faktura i paktetet.
 
DÅ kommer det ett mailsvar på den frågan:
 
Hej Elisabeth!
Vad roligt att du blev så nöjd! Vi hade så dåligt samvete så vi kände att vi ville ge dig hela leveransen som en gåva, det blev helt enkelt för struligt - så njut av dina kläder och välkommen att handla hos oss i framtiden!

Med vänlig hälsning,
Kajsa, Plain Vanilla
 
Såå  himla gulligt.
Jag fann nästan inga ord för hur jag skulle tacka dem.
 
Jag har bett Mona att ge Johanna en kram och framföra mitt tack , vilket jag vet att hon har gjort.

Har du inte kollat in deras kläder så gör det på:
 
www.plainvanilla.se
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback