God morgon!

Ooo idag var jag lite trött. Jobbade sent igår och jag hade önskat sova bara liiiite till. 
Torsdag, det är skönt, det närmar sig fredag och helg.
 
Den ser relativt tom ut för min del.A har fullt upp med skeppningar till KapVerde. Det blir säkert mycket folk.
 
Lördag blir det till att svida om, ta på kalajskläderna, då är det Soulhousefest. Det ser jag fram emot. Hmmm undra bara vilken trasa jag ska sätta på mig...kanske får ta en tur på stan imorgon efter jobbet.
 
Imorgon har vi för övrigt mötesdag på jobbet och jag brukar tillsammans med Sara vara sekreterare. Senast det begav sig var Sara inte med ...hm jag skrev och skrev och on top on det hela så hade vi tjall med datorerna. Jag fick använda min skrivtolksdator. Ja, ja inga problem, nä inte då men NU!
I veckan som gick , gick vi över från Windows 7 till Xp på datorerna. Henrik frågade mig typ flera massa gånger om jag hade sparat allt. Klart jag hade, iaf min förkortningslista. Jag har inget annat på den datorn...trodde jag iaf. NU vet jag att jag hade protokollet på den!!
Ooooops!
Hm , hoppas mitt minne och någon kollegas egna anteckningar kan hjälpa mig att få till ett protokoll.
 
Ja ja shit happens.
 
Ha en bra torsdag. Det ska jag.
Funderar på att inviga mina nya löparskor ikväll. Jag får ta och ringa Ditte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback