Puh

 
 
att stå i köket i denna värme är en pärs.
Jag har nu gjort en gäng röror.
Tzatsiki.
Fetaoströra.
Tonfiskröra.
Grillat kycklingfileer.
Gjort...chokladbollar.
Laxcheesecake.
Bröd ska bakas, sätter deg ikväll och bakar det imorgon.
Jag ska choppa sallad.

Vi har fixat undan i trädgården.
Igår satte Antonio , Felicia och Kevin upp partytältet.
Jag och Cornelia gjorde en mycket ringa insats.
Typ 10 sekunders insats.
Nu ska jag mot Coop
 
och sen ska jag vidare mot stan för lite sista fix.
Hämta lite saker på stan.
Sen ska jag vila lite innan jag börjar städa.
Hm  bolaget ska jag till också.

Imorgon kl 05 ringer klockan för klass Np3b ska ha sin champagnefrukost på vår altan!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback