Min lediga dag

fylldes av en hel del, mer eller mindre måsten.
Jag körde A till jobbet, han skulle ha hockykväll på jobbet. Påsen var lite tung.
 
F skulle göra sista praktikdagen i stallet.
 
Hem. Frukost.
Läsa gp dricka go´kaffe.
 
Sen hämta tio motorsågar i Frihamnen.
 
Hem.

Hämta Cornelia.
Mot Backaplan.
Köpte lite blomster på Blomsterlandet.
Ett träd.
 
Förbi, CC, Gina, och DinSko.
 
Handla på Coop. OJ, som vi handlade. Massor. Allt och ingenting.
Det tar inte lång tid att fylla påsen och sätta sprätt på pengar.
 
Hem. 
Lasta in.
Plantera träd.
Packa in varor.
 
Nu, nu e jag trött. Så mycket för min lediga dag.
Middag, 
baka liten kaka, sätta en deg och sen sen ska jag på fotbollsmatch. Cornelia spelar hemma.
 
Kram

Kommentarer
Postat av: malin

Lediga dagar... det är grejer det ;)

Svar: Mmm
Elisabeth T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback