Idag är jag ledig!

Det var så skönt att inse när jag la mig igår att jag är ledig idag!
Jag har haft det fullt upp i ett par veckor. Mycket på jobbet. Uppdrag som fastnar, som gör mig ledsen, arg eller bara förundrad.
Tur att jag har fina kollegor som jag kan samtal med.
 
Igår fick vi ett ryck. Tvättade och vaxade cyklarna. Jag ska se om jag kan pumpa min älskade mormor Violas cykel. Jag har längtat efter att få cykla den igen.
Jag ska köpa en FET kätting så ingen kan stjäla den.

Jag fortsatte med att städa trädgården. Vi har inte mycket till rabatter å annat tjafs så det går ganska fort att fixa.
Jag är inte den som gillar att påta i jorden. det ger mig zipp zero nada, möjligen jord under naglarna och där gillar jag inte att ha saker.
Jag tycker det räcker med ett par välvårdade krukor.I år tänker jag vitt och ljustrosa...jag tror att jag tänkte samma ifjol.
Me like.
 
Jag ska äta frukost strax. Jag ska läsa. Jag ska...planera lite middagar. Jag ska njuta.
 
Sen i em ska jag träna. Det ser jag fram emot och sen ska jag möta min man och vi ska gå på en liten "happening".
Fick ett tips från Mia på jobbet. Ska gå dit idag.
 
Ha det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback