Happeningen

fick jag gå själv på.Antonio hade innebandy med jobbet.Ingen fara det kommer fler tillfällen. Kaffeprovning! !Jag gick kl 16 efter att ha varit på friskis.Jag var ensam. Lyx.Peter hade valt två olika sorters bönor. Tyvärr finns inga bilder för mitt batteri lackade ur.Vi luktade. Drack. Kände efter. Gillade. Gillade inte 7-8 gr kaffe till 1 dl vatten är rekommendationen. Vattnets temperatur påverkar.Har du pappersfilter? Häll igenom det först med vatten före du lägger i kaffet. Det tar bort ev rester från produktionen av filtret.Vilket kaffe passar till vilken bryggare?Detta kaffe köpte jag. Får se hur det blir här hemma.Det var gott vid provningen. Dock inte lika gott som mitt vietnamesiska kaffe...Kram..sa jag att jag är LEDIG idag me ' ?!?

Kommentarer
Postat av: malin

Det låter helt fantastiskt - jag följer gärna med en annan gång! Kram :)

Svar: Ja, kul att du vill.
Elisabeth T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback