Veckan

som gick! Innehöll mycket. Felicia var på Mölndals sjukhus. Allt gick bra. Det läker fint. Felicia fyllde år! Blommor. Vackert. Ger mig energi.Det gjorde också lunchen som jag intog i skjulet på Järntorget. Min fredag i bilder. Jag mötte Nikolaj. Han fick följa med mig hem.Frukost gillar jag att äta. Gärna med kaffe och GP som sällskap och gott om tid.Jag körde en del i fredags. Jag har alltid gillat att köra bil. Det ger mig verklig egentid, iaf när jag är ensam. Tid att tänka. Reflektera. Önskar att jag kunde koppla en skrivare till mitt huvud då för då hade många brev blivit skrivna. Kapitel i mitt livs bok.Jag besökte en god vän. Vi drack kaffe. Åt goda bär.Vi har länge önskat få till detta möte och NU lyckades vi. Hem för att möta Cornelia. Vi skulle ut på byxjakt. Inte helt enkelt ,när man är lång och smal, att hitta passande byxor.Vi hittade två par! Lycka.Antonio mötte upp oss. Hemåt, inhandlade mat på vägen hem.Soffläge intogs. Lördag. Jympa på Friskis. Härligt.Felicia och Cornelia gjorde lunch. Toscansk tomatsoppa med bacon. Sååå gott.Snödropparna tittar fram. Fotbollsmatch i Askim. Oavgjort.Middagen stod på bordet när vi kom hem. Antonio hade gjort lasagne.Vi spelade spel på lördagskvällen. Kul.Hämtade Kevin mitt i natten.Nu är det söndag. Pyjamasen är ff på.Vi ska passa Matilda. Hennes föräldrar ska åka till sjukhuset..Lena bara kräks och får inte behålla något. Inte lätt att vara gravid! !Nu är det officiellt det jag har vetat i några veckor.Jag ska bli gamm'faster igen! Kram på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback