Skärtorsdag

 
Jag är ledig eller..
ledig och ledig, jag tycker dagen är fylld av aktiviteter.
Felicia ska till doktorn idag.
Spännande att höra vad han säger om benet.
Lite fix med försäkringsbolaget och med försäkringskassan följer efter det.
Jag tror Bagaren och Kocken ska få besök av mig idag...
Jäskorgar.
 
Felicia och jag har också tänkt oss ett besök på CC på Backaplan.
Hon fick presentkort i present av Jessica ,Jimi och Leon.
Vårkläder.
 
Solen lyser från en himmel blå och våren är på g.
Så härligt.
 
Vi ska packa.
Traditionen säger att vi ska till Torestorp för att fira påsk.
Elda.
Grilla.
Äta gott.
Umgås.
Vara ute.
 
Vi ska också ha packat för att resa till Sälen.
Jo, det blir fyra dagars skidåkning med Lotta och Victoria.
Härligt.
Kan längta efter känslan i kroppen efter en hel dag i backen.
Ont, men skönt.
Känna att kroppen har jobbat.
Luften.
Skratten.
Fallen.
Snön.
Hoppas jag får använda mina solglasögon.
 
Cornelia den omtänksamma tycker att det är bra att vi åker till Sälen där vi varit förut-
det hade varit synd om Felicia annars.
OM vi hade åkt till ett nytt ställe och Felicia inte hade kunnat åka skidor..
Fint tänkt.
 Sälen är bra.
 
 
Jag, vi . önskar Dig Er en riktigt Glad Påsk!
 
 
 
 
 
..kanske ses vi på Blåkulla..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: malin

Glad Påsk - och häääääärlig skidåkning önskar jag er -Sälen är alltid Sälen liksom - och det är massor med snö, ni kommer att få det grymt bra <3 kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback