Fredagsmys

jag och tjejerna!
Antonio är på konsert . Lyssnar på "Håll käft va' vill du? "
Kevin e på fredagshäng med kompisar.

Jobbat idag. Skrivtolkat. Fikat med kollegor.

Shoppat födelsedagspresenter.

Fick en sjal av Cornelia bara för att. Det kallar jag ♡



Fick ett orange kuvert...Hmmm jag får antingen jobba läääänge eller flytta lååångt bort till ett land där det är billigt att leva.

På jobbet kopplade Henrik ihop datorn med fyra skärmar. Det gick! !

Fredagsblomma från Floristkällaren!

Ha en fin fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Camilla

är en av presenterna till mig måtro? ;)

Svar: hm så skulle det kunna vara...vi får se på tisdag ;O)Jag kommer hinna komma förbi kalajset på tisdag.

Kram
Elisabeth T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback