Tisdag

och solen skiner.
Life is great!
Jag kan inte annat än att njuta. 
Jag är en riktig sucker för sol.
Värme.
Ljusa kvällar.
Sitta ute.
Sippa på lite vin.
Umgås.
 
Det börjar bli lite semesterstämning på jobbet.
Det är lite lugnare tempo.
Det är skönt.

Nu har jag , Kevin och Felicia ätit middag på altanen.
Cornelia tränar.
Antonio är i skogen med Per, de ska sätta upp nya torn.
Jakttorn.
 
Ikväll är det match.
Mot Färöarna.
Vinst?
Ja, det är det minsta man kan förvänta sig.
Fredagens match var sämre än sämst.
Pinsamt att de inte vann.
Ikväll får de visa att de förtjänar att vara med i VM.
 
Nu ska jag fota Prins Nicolai som har flyttat hem till oss idag.
Han kom till oss i en mjölkkartong.
Från norr.
Nu ska jag göra allt för att han ska trivas här.
Jag vill så gärna se honom i blom.
 
Kram
 
ps ni ska inte vara så blygsamma, skriv ett litet ord eller två när du är här .
 
En riktigt go´varm kram till Dig Elena!
Krya på Dig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback