Läkarbesöket igår

Jag är så glad och tacksam för att vi har träffat Tommy.
Upplever att han bryr sig.- tänker- förklarar och har en tanke med det han säger och gör.
 
Igår hann vi precis komma in i rummet innan han frågade med lite ledsen röst:
- Har det blivit sämre?
 
Sämre?
Det var efter Göteborgs Cup och efter en lektion i skolan som jag kände att detta inte är friskt.
Den klonkade/hoppade vid tre tillfällen under en vecka tio dagar.
Det är inte ok.
Det gör så in i h*****e ont för Cornelia när detta händer.
För oss som är nära är det mest otäckt.
Inte så najst att hålla emot när hon pressar axeln rätt igen - lite som han i Dödligt Vapen ni vet.
 
Nu blir det MR för att förhoppningsvis hitta precis vad /var som är fel.
Och att förstå vad man kan göra åt det.
Operation kommer det att bli förr eller senare.
Vi röstar för senare, iaf efter att hon har fyllt 16 så att remissen går till Mölndal där det finns skickliga axelortopeder.
 
Idag börjar jag sent.
A är redan iväg.
F ska jobba.
K träna
och C ska ha friidrottsdag men det blir att titta på.
Axeln, knät och nacken gör att hon inte kan delta.
Trist.
 
Innan jag åker till jobbet ska jag ta en härlig promenad med Zigge.
 
Jag önskar Dig en fin dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback