Oj, vad ska jag svar nu?

Hej! 

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg. 
 
Jo, en del recept lägger jag upp men de har jag ofta tagit från någon annan...
 
Vad tycker du att jag ska göra? Ge mig en ledtråd. Jag fattar att det på något sätt är ett mejl som har gått ut till många men jag kan ändå känna glädje över att få det.
I våras fick jag en inbjudan till ett bloggevent på stan, en kväll, goodiebag och hela kittet, jag kunde inte gå för jag hade beredskap.
Det är ändå kul att få.
 
Hoppas du har haft en bra dag. Det har jag. Jag har hängt med kusin Mia hela dagen. Vi har varit på stranden och hängt. Så ljuvligt att prata med någon som känner mig  med alla mina sidor, fel, brister och tillkortakommanden och ändå tycker om mig.
Det är en lycka att ha en sådan vän. TACK Mia för den fina dagen.
 
Nu ska jag...läsa för det har jag inte gjort idag. Inte heller igår för då hann jag inte. Jag var barnvakt åt Leon. Då fanns det ingen tid att läsa.
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

När jag bloggade, och hade lagt något inlägg om när jag målade om i mitt kök o vardagsrum, så fick jag nån förfrågan om att länkas till nån sida om renovering!!!... Tyckte det var lite att ta i....

Men jag tycker du ska hänga på om du vill. Vill du ha fler läsare, så är det ju en bra grej!

Ha det gott i sommarvärmen! Visst är det underbart!

2013-07-26 @ 22:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback