Lördag

Är lite trött. Var på bio igår. Elinor hade dragit ihop en go gäng mammor med döttrar och en Oscar.Vi fikade först på Fröken Ohlsson sen var det Biopalatset.Cornelia fick åka hem då febern steg :-(Vi köpte dricka och snacks MEN det passade inte riktigt till filmen.Det lämnades orört..Idag var det go frukost. Sen åkte A ochjag till stan.Rekade lite.. Här finns det roliga saker...kan botanisera länge. Kika. Titta runt.Drömma.
Sen blev det fotboll på Valhalla IP.
Gais spelade träningsmatch mot Häcken.Om det var kallt?!? Gissa!!Tur att jag tog på mig min thermokjol! Inköpt i Vänersborg för många år sen. Före de blev trendiga.Det blev förlust för Gais men A och jag hade kul.Jag gillar idrott i allmänhet, fotboll i synnerhet (dock klappar mitt ♡för BlåVitt)och bäst av allt är 100-meters finaler , herrar , med eller utan häckar :D!!Nu lagar vi mat. Bakar. Efterrätten står i kylen.Hallonmoussen.www.madebymary.seBakat hennes havreflarn också.Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback