Papper

mycket papper är det som ska fyllas i!
Intyg som ska skickas hit och dit.
Försäkringsbolag.
Taxiresor ska beställas.
Jag tror att jag har allt under kontroll nu...
Vill att det ska bli rätt och riktigt för Felicia.
Har också ett segdraget ärende med Cornelias axel.
Vi har en tid till ortopeden nu på tisdag.
Imorgon ska Felicia byta gips.
 
Mycket.
 
Nu ska jag läsa GT.
Dricka liite mer kaffe.
Jag har skickat sms till Nelita och tackat för den underbara kvällen.
Jag och A har rastat hunden.
Jag har fått sms om att min kusin Klas och hans fru Anna har gått i mål i öppet spår Vasan
Bra jobbat.
Längdskidor är inte min grej annat än att titta på.
Det var efter en händelse i unga år...kusinerna , ovan nämnda Klas och hans syskon , lurade ut mig på äventyr med de smalaste skidorna ever ...Nä. efter det har det aldrig blivit av igen.
 
KRAM!
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback