Lördag

och ni vet hur jag bäst börjar den...
Just det frukost. Gp och kaffe.
A fick åka ner för att handla lite. Go frukost är det som gäller.

Hm, jag har städat lite , faktiskt. startat en maskin tvätt. Planterat en blomma.
OCH smurfat runt lite och kikat på lite fina bloggar.

Jag och A ska träna. Tror vi drar till Eriksberg runt två. Vi ska köpa en födelsedagspresent först.
Planera och laga mello-mat. Det blir bara jag och ungdomarna hemma. A ska på pokerkväll.
Lördagsgodis.
Hm, en go drink hade suttit fint ikväll. Kanske skulle sladda in på gröna-skylten också...

Mycket nu... :O)
Läser en ny bok.

Ha det gott.

Kram

Kommentarer
Postat av: madelein - sexbarnsmamma

Vi kör med myslördag till mellon här. maken drog precis iväg på handboll Champions leauge på Frölundaborg med Vilda Mathilda. Kul att du sett trollen, jag har en härligt fantasifull kollega :-)

Postat av: Jenny

Låter som en helt fantastiskt bra lördag:) Mys på! Kram

2013-02-09 @ 17:34:18
URL: http://www.fitforjoy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback