Fredag

och jag är ledig.
Jag var uppe en kort sväng och sa go´morron till alla. Sen somnade jag om och som jag sov. Vaknade strax efter tio!
Det har varit mycket jobb i veckan, skrivtolkning och det tar på mina krafter. Jag är nybörjare och det är mycket tankar som tänks inför, under och efter MEN belöningen är att det är så roligt.
Idag hade jag en plan...jag skulle...borde...måste.. men jag struntar i den. Jag skjuter från höften istället. Det blir bra det med, ibland tom bättre.
Helgen innehåller lite av varje. Fredagsmys. Träning. Fest och jobb.
Jag tror den kommer att bli bra. Nej, jag vet att den blir det.

Kram på er , nu ska jag klä på mig, jag ska hämta Cornelia på skolan. Vi ska till Backaplan och shoppa, hon har spanat in ett par byxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback