Packar

fixar och trixar.
Det är mycket som ska ner i väskan.
Säkert kommer saker att följa med som jag aldrig kommer att använda.
Men de kan vara bra att ha, "hyff-saker " som man säger på teckenspråk.
 
 
Det ska städas.
Tvättas.
Frysas in.
Plockas bort.
Förbi banken.
Ja, jag ska handla lite också.
Sist men inte minst så ska jag på massage senare ikväll.
Det längtar jag efter.
 
Sen hem för att se till att allt är klart för imorgon.
Jag ska jobba, vi har apt, och jag måste vara med.
Jag vet inte vad jag skulle ägnat dagen imorgon åt om jag var ledig. 
Irra omkring och stirra på klockan.
Nej, det är bättre för mig att jobba.
Jag blir hämtad och sen drar vi mot Landvetter.
 
Ååå som jag längtar.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback