Lördagmorgon

och jag vaknar före klockan!
Jag vaknar 06:18!!!
Är det ett tecken på att jag börjar bli gammal...
Kräver mindre sömn
eller är det bara för att jag kan sova som jag inte gör det??
 
Ja ja, nog om det.
Jag har liiite ont i huvudet idag.
Det är för att jag hade en fantastiskt rolig eftermiddag/kväll igår.
VI firade 4 kollegor som alla fyller jämt i år.
Pia.
Göran.
Linda M 
och 
Emma.
40 resp 50 fyller de, om du känner dem kan du gissa vem som fyller vad.
 
Vi startade på tc, jubilarerna fick åka iväg och tvätta varsin bil.
Under tiden fixades det till med mat och dryck.
Kollegor hade gjort pajer.
Det mumsades.
Det skrattades.
Det var quiz.
 
Vi dansade finsk tango.
Slow slow slow quick -quick!
Inte så enkelt som det låter men vi hade kul.
 
Sen var det efterrätt.
Sen bowlade vi och som vi bowlade.
Somliga ramlade, hävdade att det var hala banor.
Ett klot for åt fel håll.
Ett annat for in på fel bana!
Men kul hade vi.
 
Sen slajdade vi över gatan och in på Henriksberg.
Lite fjortisvarning var det men vi hade kul.
Lite dart.
Lite nåt - annat- kasta-pilande.
Öl.
Skratt.
 
Jag hade lyckan att bli hämtad.

Idag är det en ny rolig dag.
Det är TeamAlwaysSecret dagen.
Snart kommer huset att fyllas av tjejer och vi ska...
NÄ det tänker jag inte skriva.
Iaf inte idag.
 
Ha det fint i det soligt härliga vädret.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback