mmm

det doftar gott i huset för jag har städat!
Cornelia och jag började med att fixa i ordning i vårt pysselrum, lite sent då vi hade pysselmys med Ulrika igår men men
Vi dammsög i källaren och kastade lite gammal bröte
Sen kom Stiggon och räddade oss. Fikapaus- den satt som en smäck. Mobilen ringer och Ditte undrar när vi ska springa.
Typ NU!
Det blev en härlig runda på ca 5 km.Skönt.
Cornelia for till träningen och de andra två är inte hemma.
Jag tog fart med dammtrasan på nedervåningen och sen kom dammsugaren ut ur garderoben! Modigt!!
Antonio och Zigge kom hem från en dag i skogen. Zigge hade drivit rådjur på bästa vis men tyvärr fälldes inget djur.
Nu sover han gott i sin korg. Den andre står i duschen.
Vi ska till Karin idag på middag och med oss åker svärmor.
Härligt att få sätta sig till dukat bord.

Mmm jag känner mig nöjd med dagen. Boken har jag inte läst ut..den e inte bra, vill bara ta mig igenom den. Ja ja imorgon åker jag spårvagn och då kan jag bli klar med den.

Ha en fin söndagskväll

Kommentarer
Postat av: malin

snyggt jobbat - det finns ju inget bättre än känslan när man är klar med städ och fix... (men vad är det du läser som inte är bra?) kram

Svar: Jag läser "Sankta Psyko" av Johan Theorin men jag gillar den inte. Vill bara bli av med den. Jag har läst hans tidigare böcker och har då fått en längta till Öland men denna, ja den är inte i min smak.Hörde på jobbet att några hade tyckt att den var så otäck att de hade hoppat över sidor, skummat igenom delar.
Kram
Elisabeth T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback