Konstigt

här är jag ensam i huset igen!
Hm, har jag missat något , vill inte familjen vara med mig eller vad??

Nej, jag vet var de är allihop. Felicia är i stallet. Denna veckan har hon nästan inte varit hemma. Hon har haft fullt upp med stallgrejer. Bulycke har en stor resurs i den tjejen. Jag hoppas att de uppskattar allt hon gör.
Det har varit tävlingar och hon har ridit clinic och idag är det ånyo tävling. Hoppning. I nya fina tävlingsbrallor.
 
Kevin har hela veckan användt sig av Friskis & Svettis "prova-på-vecka". Han har gymmat och gått på pass.
Skolan tar mycket tid också. Och kompisarna.
 
Cornelia fick inbjudan att träna med damjuniorerna och hon var inte sen att tacka ja. Trots regnet.
 
Antonio kör "KapVerde" sändningar, det är denna veckan och sen kommer allt pappersarbete. Jag önskar att de som skickar saker förstår hur mycket jobb han och hans bror lägger ner i detta.
Roligt för mig är att se saker komma till användning i byarna. Se glädjen när någon får något .
 
Zigge sover på en hög av dynor bakom mig.
 
Själv hade jag en plan på att...städa men nu vet jag inte..kanske vilar lite ..eller läser lite ...eller surfar runt lite..eller gör ingenting.
 
Ha det gott.
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback