Första dagen

är snart över.
Jag har träffat mina handledare och de verkar bra. Duktiga. Har en tanke med mina två veckor här. Jag kommer att få bekänna färg och det ska bli kul.
Jag promenerade in till stan tidigare idag.
Att strosa på Umeås gator är för mig ren nostalgi. Jag känner igen så mycket. Jag minns när jag var här med mormor och morfar som liten.
Hur mamma pappa och jag for till Umeå för att handla.
Torget.
Åhléns.
Konsmum som morfar sa.
Musikaffären, där min moster Ann kunde gå in och sätta sig för att spela. Hon var musikalisk och kunde spela på allt. Inkl. två skedar. Hon drog publik. Gamm´mostra min.
 
På vägen hem handlade jag och sen strosade jag längs älven hemåt, till min lilla bunker.
Den är på max 6 kvm. Inte stor men jag ryms..
 
Jag har inga löpargrejer med mig denna veckan. Jag har en förkylning som ligger och lurar, den har jag nog fått av Antonio som har varit sjuk.
MEN jag har med mig lite gummiband för att kunna träna bål, mage, rygg. Jag har hittat ett program jag kan köra .
Så får det bli.
 
Nu hör jag i lurarna att matchen har börjat igen.
Derby.
IFK - Häcken.
 
Klart jag vill att BlåVitt ska vinna Allsvenskan men det är en ren utopi att det skulle ske i år så då får jag hoppas på ett annat Göteborgs lag, Häcken.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback