Igår var ingen vanlig dag

igår var det GöteborgsVarvet!
Dagen började med en fotbollsmatch eller nej först av allt var det frukost.
Ja, ni vet, kaffe och GP.
Sitta länge..
Cornelia hade hemmamatch och de mötte Kärra.
Det gick fint.
5-1 till If Warta.
Grattis!
Hem för att packa en rygga med fika.
Cornelia duschade under tiden och sen gick vi ner till bockkranen.
Där stod vi och hejade fram löparna!
Jag kan inte låta bli..jag blir tårögd av att se och framför allt höra ljudet från alla dessa skor.
Jag e lite knasig!
Vi hade gjort fina skyltar också.
Magnus och Åsa såg oförskämt pigga ut båda två när de sprang förbi oss!
Skylten nere till höger skapade många härliga leenden!
Den var mycket uppskattad, en löpare vände om och tog fram kameran för att föreviga den!
Jag har tagit bildcollaget från Cornelia!
Efter Varvstittandet bar det hemåt .
En gång är ingen gång och två gånger är tradition!
Middag hos EvaLotta och Micke!
Underbar avslutning på Göteborgs Varvslördagen.
Tack!
<3

Kommentarer
Postat av: malin

en underbar löparfest :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback