Vilken underbar söndag!

Idag gjorde det inget att solen lös iaf inte så länge jag var på övervåningen där fönstren e putsade!
Och det är välstädat..det är fortfarande fint sen häxan skurtant hälsade på förra helgen :O)

Idag har vi gjort en hel del. Både måsten och mys.
Antonio jobbade en stund med sändningarna till KapVerde.
Jag mötte honom där.
Vi åkte hem och fyllde släpet med skräp.
Jeee så mycket det kan bli.
Varifrån kommer allt?
Körde Cornelia och hennes kompis till träningen och sen for vi till Bulycke och tömde kärran.

Solen lös och Antonio tyckte att en fika skulle smaka.
Det blev Kafe Marmelad vid Mariaplan som fick besök av oss.
Årets första utefika.
Den smakade gott.

Hem för att hämta från träning och på vägen fick "Grå" en tvätt både in -  och utvändigt.
Vilade en stund hemma  och sen kom taxitjänsten igång.
Felicia skulle hämtas.
Sen var det en affär som skulle besökas för någon skulle uppfylla sin önskan...




TACK! till alla er som gav henne denna !

Hem.
Hämta mer papper,förbi återvinningen och sen till svågern för att lämna lite saker.

Middag.




Våfflor.
Rosorna fick Cornelia av farmor igår.
Ljuvlig färg.

Det smakade gott.

Nu ska maten sjunka ner sen ska jag snöra på mig skorna men först ska vi se

"Så ska det låta"

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback