Idag var jag laddad

för att sitta på passexpeditionen.
Jag har någon föreställning om att det ska ta tid.
Lång tid.
Jag hade med mig kaffe, nötter, Metro, bok och min skoldator.
Jag tänkte göra läxor samt fördriva tiden men ack va´jag bedrog mig!

Jag hann knappt få ner ändan innan det var min tur!
Fototagning.
Fingeravtryck.
Längd.
Namnunderskrift.
Klart!

Jo, jag fick lov att titta på bilden och kontrollera uppgifterna samt godkänna namnteckningen.
Jag vet inte vad jag hade förväntat mig...
Jag blir mer och mer lik min mamma för var dag som går.
Jag får tänka som så att min mamma var en parant kvinna.

Jag gillar att fotografera inte att bli det.
Har aldrig gjort och jag kommer aldrig att bli bekväm med det.

Nu är passet beställt och det är bra.
<3

Nu jobb.

Ikväll blir det till att..ta det lugnt.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Då e jag nog lik dig och mormor med då!!

Gillar att fota men inte att bli fotad :P <3

Postat av: Ulrika

Vart bär det iväg??

2012-03-28 @ 21:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback