Torsdagkväll

Kevin har åkt till Torestorp.
Han blev hämtad av Fia och Brendan.
De hämtade upp Louice på Säve, hon kom direkt från London till Sverige för att fira midsommar.
Felicia är på stan, NRJ , någon kompis som fyller år ska firas.
 
Tidigare idag hände något märkligt.
Jag ska börja från början.
Härom dagen hittade Kevin en död liten fågel vid vår källartrapp.
En liten söt sak, inte en susning vilken art.
 
Idag har jag suttit på altanen och läst.
Cornelia och två kompisar har plaskat runt i poolen.
Vi har gått in och ut.
När jag går ut igen händer det.
En död fågel ligger på altanen.
Samma art som den första!
 
Vad är detta? 
Hitchcocks fåglarna??
 
 
Väldigt söt väldigt död.
Vet du vad det är för fågel?
 
Jag har gjort en matjestårta till imorgon.
Det var enkelt.
Jag hittade receptet på arla.se
 
 
Jag ska strax lägga mig.
Jag har varit ute och sprungit med Ditte nu ikväll.
Det gick så bra.
Skönt.
Jimis behandling gav resultat.
 
Kram!

Kommentarer
Postat av: Moster

Hej du . vad duktig du är med träningen heja på. Fågeln är en hona av arten Bofink. Kram

Svar: TACK! då ska jag meddela familjen detta. Det är två honor som har dött hos oss.Såå himla trist. Jag tror kanske att det är ungar som är ute på premiärflygturen.
Elisabeth T

2012-06-24 @ 19:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback