Skönt är det när nyttan har förenats med nöjet!

Söndagen började bra.
Ni vet , gamla vanliga med go frukost och GP.
Det fortsatte med mer kaffe på altanen.
Ja, det blåste men jag och Antonio trotsade vädret.
Jag vill få lite färg, fåfäng som jag är.

Jag hann sen tvätt ett par maskiner.
Köra ett barn till träningen.
Förbereda middagen.
Hittade goa recept i TARA!
Grilla är gott men tillbehören är kul att variera lite.

Jag och Antonio tränade tillsammans.
Det är kul att göra det ihop.
VI följer ett program och jag har stora förhoppningar på detta.
Jag behöver "shapa" till kroppen.
Jag har sprungit, i snitt, en mil i veckan i lite över ett år men det är för lite.
Jag har vant kroppen vid detta så nu var det till att tänka nytt.
TACK! säger jag till min klasskamrat Emma som tipsade mig.

När jag förberedde middagen och klippte gräset åkte Antonio och Kevin till Landvetter.
De skulle hämta Stefan.
Min/vår kompis som bor i Tvärålund.
Han kom till oss , spenderade kvällen och natten i vårt hus, för att idag åka till Lerum och hämta en ny lastbil.
Det var kul att få tid med honom.
Min bror kom också över för att få tjôta en stund.

Det blev en dag som jag är nöjd med.
Nytta.
Nöje.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback