Regnet det bara öser ner

och jag frös när jag gick till jobbet!
Det är inte kul att det regnar. Jag vill ha det varmt nu, det behöver inte vara strandvarmt men iaf så att jag kan vara ute och njuta.
Jag är nöjd med att jag sprang och körde ett pass styrka mellan halvlekarna igår.
Det är skönt att ha träningsvärk. Det börjar närma sig målgång..ska bli spännande att se och mäta.
Jag har massor att göra på jobbet hela veckan. Tur det för att bara sitta av tiden är inte kul.
Jag har med mig mina skolsaker också så min plan är att skrivtolka dagens sommapratare.
Jag läste att Anja Pärson i sitt program kom ut som lesbisk, det kändes för mig lite otippat men jag är glad för hennes skull att hon inte längre måste ljuga.
Ta en bok, kryp upp i en härlig fåtölj, läs och njut av dagen.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback