Moster och Eléna

Ni har något gemensamt, förutom att ni kommenterar( det brukar ni,tack för det) och det är kul.
Ni gillar båda golf!
Jag kan tro att det gick bra för dig Eléna idag på banan.
Vi får ta och hälsa på så kanske Antonio kan ta sig ut på banan.
Jag kan..läsa en bok.
Jag har precis landat här hemma efter en härlig dag på stan.
Mycket prat.
Promenad.
Hämtat grejer till morgondagens kalas.
Bytt en one piece.
Nu ska jag kasta i mig lite mat före jag kastar mig på cykeln för att ta mig till Faro för en AW med Djungelmammor.
De som någon gång haft barn på kooperativet är inbjudna.
Hm, kanske inte alla har fått en inbjudan.
Det är inte alla jag har kontakt med idag.
Det kanske någon som har fb kan ordna med, en grupp?!
Ha en fin kväll.
Håll tummarna när vi möter England!
Jag vill gärna att vi ska gå vidare och få spela fler matcher.

Kommentarer
Postat av: El´ena

Ni är SÅ välkomna! Gästrummet står klart!

2012-06-15 @ 21:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback