Måndag

ny vecka nya tag!

Jag vaknade tidigt, före klockan.

Antonio och jag var de enda två som skulle upp.
Barnens första riktiga sommarlovsmorgon.

När jag klev ut genom dörren fick jag vända om.
Det var kallt ute.
Jag kan inte fatta detta, mitten av juni och jag kan inte känna att det är sommar.
Det har inte kommit någon riktig värme än.

När jag satt på bussen mot dagens första uppdrag upptäckte jag det.
Mina favvoskor, alla kategorier, är trasiga.
Inte bara lite utan mycket.

Hm, hoppas inte att det börjar regna tänker jag för då kommer jag att bli blöt om strumpor och fötter.

Hela dagen har jag haft fullt upp.
In och ut på tolkcentralen.
Skönt att ha att göra, gillar inte att bara sitta stilla.

När jag kom hem gjorde jag detta:




Kastade mina favvoskor.
De har gjort sitt.
Ser ni hålet??
Jag får bara hoppas att jag kan hitta ett liknande par till hösten.

Jag har börjat läsa denna bok.

Niceville (pocket)

Jag vet att jag är sen med denna. Att ni läste den typ ifjol men jag har haft andra böcker att läsa :O)

Jag tycker om den redan efter 40 sidor.
Jag har samlat ihop en rejäl hög med böcker som jag hoppas att jag ska få läsa på stranden.

Nu ska jag vila lite för att sen köra ett styrkepass med lite cardio.

Kram!


Kommentarer
Postat av: malin

den boken har jag också på min att-läsa-lista :) kul att du gillar den. hoppas styrkepasset gick bra, jag har varit och kört på gymmet FriskisFrölunda tillsammans med Marcus - så himla roligt! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback