Jag måste lära mig

hur nya blogg.se fungerar.
De har ändrat lite i sin layout och so far gillar jag de nya sakerna.
 
Imorgon jobbar jag kort dag.
Jag ska handla till midsommar.
Jag tror att det blir till att grilla lammrostbiff.
Hittade någonstans en god sallad på jordgubbar,apelsin och mynta men jag minns inte var jag såg den.
Webben e stooor..jag får smurfa runt och se om jag kan hitta den.
Tänker att någon typ av matjestårta hade varit kul att göra.
Ta med till Torestorp.
 
Jag har lite tid imorgon att leta.
Jag ser fram emot helgen som kommer.
Mat , vänner, släktingar, dans runt stången och mycket skratt.
Hoppas solen lyser också annars blir det till att sitta i ladan.
 
Kram

Kommentarer
Postat av: malin

Det receptet får du gärna dela här näe du hittar det... :) hoppas ni får en fin midsommar!

Svar: www.arla.se hade ett, det var så enkelt och den blev fin. Imorgon vet vi om den var god.Kram och tack det samma
Elisabeth T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback