Jag har försökt att mobilblogga

men det har inte funkat.
Nätverkstjafs..

Jag är förtjust i tanken här och nu.
Livet är det som är nu.
Och då vill jag gärna delge er mitt nu.




Detta nu är från helgen.
Poolen e redo att användas.
Synd att solen gick i moln...




Detta nu var igår!
Jag njöt av denna middag.
Stefans fina omtänksamma syster Ida hade gjort palt till oss!
Stekt palt, jag säger bara mmmmm, gott!

Idag ska vi på Hawaii-fest!
Jag är och har aldrig varit mycket för att klä ut mig..maskeradgrejen..nja inte min bag.
Jag har letat mig fördärvad efter Antonios 80-tals skjorta.
Jag har lagt den på det där braiga-stället för att komma ihåg den.
Puts väck!
Tur att det finns affärer.

Jag har en tunika med palmblad..sen gick jag hit..


Fantastiska Floristkällaren på Södra Larmgatan!

Gunilla och Annes fina butik.
Jag är känd som Fredags-flickan,
hon som kommer och köper blommor varje fredag.
Det nyårslöftet funkar i år också.
Idag överraskade jag dem genom att komma på en tisdag!
:O)

Jag fixade mig en blomma till håret och lite bast.
Vad detta ska bli vet jag inte men jag ska göra mitt bästa.

Ha en fin tisdagskväll.

Nu ska jag piffa mig inför festen.
Eléna , jag kommer att sakna Dig och Janne!
Skål! ;O)


Kommentarer
Postat av: El´ena

Hoppas ni hade det lika trevligt som vanligt, hade gärna varit med och rört på höfterna. Kramar i massor!

2012-06-05 @ 23:38:48
Postat av: El´ena igen!

Igår var det 1 år sedan vi flyttade från Götet och året har bara försvunnit! Saknar inte sta´n o jobbet så mycket- men alla goa människor, bl.a NI.

Kram igen!

2012-06-05 @ 23:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback