Imorgon är en speciell dag

Kevin slutar grundskolan!

Tänk som tiden går.
Jag minns när jag följde honom till Bräckeskolan.
En blyg liten pojke.



Här är han tillsammans med kompisen Filip.


Att sluta på Djungeln var svårt.
Mycket känslosamt.
Här fanns kompisen Albin och Alexander, hans "fröken"!



Dessa två killar fann varandra.
Tur för Kevin att Cornelia gick kvar ett tag på Djungeln så att han kunde hälsa på.

Imorgon är det en stor dag, en milstolpe.
Idag har det fixats med kläder.
Jag kan säga som så att jag var tårögd när allt var på plats.
Vilken kille han är, vår Kevin.

Imorgon kommer Du att få se bilder.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det ofattbart hur fort tiden går.....



Jag har också en kille som älskade Aleksander. Han skolade in vår Axel. Axel var lite drygt 2 när han började, och vi fick veta på utv.samtal, att allt gick så fantastiskt bra på Djungeln. Fast ibland kunde han bli lite ledsen. Då var det oftast om Aleksander gick iväg med de äldre barnen och Axel fick stanna på gården... Då grät han efter sin "fröken".... Lille gubben. (Tror aldrig han grät när mamma eller pappa lämnade honom på morgonen....hmm...hur ska man tolka det??....)



Vad hittar Kevin på till hösten? Nya studier?

2012-06-12 @ 22:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback